Tuesday 1 November 2011

BENGKEL PEMANTAPAN PAS CAWANGAN-CAWANGAN SELURUH KAWASAN MERBOK

Bertempat di Chalet pekan Merbok ,PAS kawasan Merbok telah berjaya mengadakan Bengkel Pemantapan Kepimpinan PAS cawangan-cawangan untuk kali yang pertama.Program yang diadakan pada 8 hb Oktober 2011 mendapat sambutan yang begitu baik dari kalangan cawangan-cawangan PAS. Program bermula seawal jam 8.30 pagi dan berakhir pada jam 5.00 ptg melibatkan ketua,setiausaha,MKK,ketua serta setiausaha pemuda/muslimat PAS cawangan-cawangan.
Antara aktiviti yang dijalankan adalah latihan dalam kumpulan di mana pemimpin PAS cawangan berbincang tentang cabaran serta permasalahan di cawangan masing-masing serta perancangan strategi bagi membangunkan PAS cawangan ke arah yang lebih baik. Di akhir program setiap kumpulan yang dibentuk telah berjaya tampil di dalam sesi pembentangan kumpulan dengan begitu bersemangat untuk meneruskan perjuangan PAS di cawangan masing-masing demi untuk mempertahankan kemenangan yang sedia ada dan memastikan PAS terus mencapai kejayaan yang cemerlang.

PAS kawasan Merbok mengucapkan terima kasih kepada semua pimpinan-pimpinan PAS di semua peringkat yang telah sama-sama menjayakan program tersebut.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online